Ψαρονέφρι γεμιστό

0
43
Ψαρονέφρι γεμιστό 07 mamameli

Ψαρονέφρι γεμιστό

Κανονικά «ψαρονέφρι παιδικό» έπρεπε να το ονομάσω γιατί είναι τόσο εύκολο και γρήγορο που και τα παιδιά μπορούν να το φτιάξουν μόνα τους. Προσπαθήστε το, έτσι θα μπορέσουν να το διασκεδάσουν και να το απολαύσουν.

Υλικά

  • ένα ψαρονέφρι περίπου 600 γραμμάρια
  • ένα ξερό κρεμμύδι
  • μια ή δύο σκελίδες σκόρδο
  • μια ντομάτα
  • λίγο τυρί φέτα (60-80 γραμμάρια)
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • μερικές οδοντογλυφίδες ή σπάγγο για μαγειρική

Οδηγίες

Ζητάμε από το χασάπη να μας ανοίξει και να χτυπήσει το ψαρονέφρι για να το έχουμε έτοιμο για το γέμισμα.
Διαφορετικά το κάνω μόνη μου με ένα κοφτερό μαχαίρι και το χτυπάω να ανοίξει με ένα γουδοχέρι ή το ειδικό σφυράκι (αν έχετε).

Ψιλοκόβω το κρεμμύδι και το σκόρδο.

Ξεφλουδίζω την ντομάτα και την ψιλοκόβω.

Απλώνω το ψαρονέφρι σε μια οριζόντια επιφάνεια και το αλατοπιπερώνω.
Τοποθετώ πάνω του το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, σκόρδο και τη ντομάτα.

Τρίβω από πάνω τη φέτα.
Διπλώνω το ψαρονέφρι και προσπαθώ να το κλείσω με τις οδοντογλυφίδες.

Σε ένα ζεστό τηγάνι τοποθετώ το ψαρονέφρι μου και το ροδοκοκκινίζω από όλες τις πλευρές για πέντε λεπτά τουλάχιστον ή για όσο χρειαστεί να πάρει χρώμα παντού.

Μη φοβάστε αν το ψαρονέφρι είναι πιο μακρύ από το τηγάνι. Σε λίγα λεπτά θα μαζέψει και το χωράει μια χαρά.

Το βγάζω από το τηγάνι μου, το τοποθετώ σε ένα ταψάκι και το ψήνω στο φούρνο για περίπου 10 λεπτά στους 180 βαθμούς.

Αφού ψηθεί το ψαρονέφρι μου το αφήνω να κρυώσει λίγο και μετά το κόβω (να μην διαλυθεί όσο είναι πολύ ζεστό).

Διατροφικές πληροφορίες – σύνθεση ανά 100 γρ.
Ενέργεια/θερμίδες: 151,85 kcal
Πρωτεΐνες: 13,97 γρ.
Υδατάνθρακες: 1,7 γρ.
Λίπη: 7,52 γρ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here