FORGOT YOUR DETAILS?

Γαριδομακαρονάδα

Είναι από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά!
Οι αναλογίες που θα σας δώσω είναι για έξι άτομα.

Υλικά

  • 1 κιλό γαρίδες (φρέσκιες κατά προτίμηση)
  • 200 ml σάλτσα ντομάτας
  • 1 κουταλάκι της σούπας πάστα ντομάτας
  • 1 φρέσκια ντομάτα
  • λίγη πάπρικα (μου αρέσει περισσότερο η καυτερή)
  • ένα κρεμμύδι ξερό
  • δύο σκελίδες σκόρδο
  • ελαιόλαδο περίπου 5 κουταλιές της σούπας
  • λίγος μαιντανός ή μάραθος (όποια γεύση προτιμάτε περισσότερο)
  • Ένα πακέτο (500 γραμμάρια) μακαρόνια σπαγγέτι

Οδηγίες

Όλη η φασαρία σε αυτό το πιάτο είναι να καθαρίσεις τις γαρίδες....
Εγώ δεν αφαιρώ το κεφάλι παρά μόνο το κέλυφος του σώματος και φυσικά το εντεράκι.
Αφού τελειώσουμε με αυτό το στάδιο, καθαρίζουμε την ντομάτα και την λιώνουμε στο μούλτι.
Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο και σωτάρουμε για λίγο σε μια κατσαρόλα με ελάχιστο λάδι.
Μόλις σωταριστούν ελαφρά προσθέτω την φρέσκια ντομάτα τη σάλτσα ντομάτας και την πάστα ντομάτας.
Αλατοπιπερώνω, προσθέτω την πάπρικα και αφήνω να βράσει για πέντε λεπτά.
Προσθέτω τις γαρίδες και αφήνω να βράσουν όλα μαζί σε χαμηλή φωτιά για άλλα πέντε λεπτά.

Σε μια άλλη κατσαρόλα ζεσταίνω το νερό για τα μακαρόνια.
Τα βράζω ξεχωριστά γιατί η σάλτσα μου δεν χρειάζεται πολύ βράσιμο όπως τα μακαρόνια.
Τα βράζω για λίγα λεπτά λιγότερο από ότι λένε οι οδηγίες τους, δηλαδή al dente.
Αφού τα στραγγίσω τα ξαναρίχνω στην κατσαρόλα που έβρασαν και ενσωματώνω τη σάλτσα με τις γαρίδες.
Συμπληρώνω με το υπόλοιπο ελαιόλαδο και ψιλοκόβω μέσα στην κατσαρόλα μου τον μαιντανό ή το μάραθο.

Ανακατεύω και είναι έτοιμο. Υπέροχο, πεντανόστιμο, υγιεινό και γρήγορο.

Γαριδομακαρονάδα σύνθεση ανά 100γρ

Ενέργεια/θερμίδες: 145,58kcal
Πρωτεΐνες: 12,1γρ
Υδατάνθρακες: 18,39γρ
Λίπη: 3,23γρ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

TOP
Shares

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσει την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.