FORGOT YOUR DETAILS?

Τσιπούρα ψητή

Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να φτιάξουμε ψάρι...

Υλικά

  • Μια τσιπούρα για τον καθένα (υπολογίστε γύρω στα 250 γρ. ψάρι όταν το αγοράζετε),
  • ρυζάκι (για κάθε μερίδα περίπου 50 γρ. άβραστο)
  • και σαλάτα (ότι τραβάει η ψυχή σας)

Οδηγίες

Τέλειο γεύμα και εξαιρετικά ισορροπημένο. Με όλα τα οφέλη που μας δίνουν τα ψαράκια.

Προσωπικά προτιμώ τις τσιπούρες ιχυοτροφείου από τις πελαγίσιες γιατί έχουν περισσότερο λίπος και ψήνονται πολύ καλύτερα.
Υπολογίστε περίπου μια τσιπούρα για κάθε άτομο.

Τοποθετώ τις καθαρισμένες τσιπούρες σε ένα λαδωμένο ταψί, τις αλατίζω και τις πασπαλίζω με ρίγανη απ΄έξω και στην κοιλιά τους.( Και το δενδρολίβανο τους πάει πολύ αρκεί να το έχετε συνηθίσει.)

Σε προθερμασμένο φούρνο δεν χρειάζονται πάνω από 20 λεπτά στους 190 βαθμούς Κελσίου.

Όση ώρα ψήνονται, βράζω το ρύζι μου και έτσι, στον ίδιο περίπου χρόνο έχω έτοιμο και το ψάρι και το ρύζι!

Θρεπτικό και γρήγορο γεύμα που συνοδεύω/συμπληρώνω με μια ντοματοσαλάτα και ελίτσες.

Τσιπούρα ψητή σύνθεση ανά 100γρ

Ενέργεια/θερμίδες: 280,5kcal
Πρωτεΐνες: 16,68γρ
Υδατάνθρακες: -γρ
Λίπη: 23,75γρ

*υπολόγισα 4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο στο λάδωμα του ταψιού

1 Comment to “ Τσιπούρα ψητή”

  1. ΡΗΓΑΣ says :Απάντηση

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

TOP
Shares

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσει την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.